Всі за і проти електронних сигарет

 

Познайомимося безпосередньо з думкою водіїв.

 

Vaping car photo 2 Вадим Крючков

Кинув палити вже більше року тому.

 

Вирішивши скористатися електронними сигаретами, хоча їх вважають теж не корисними. Але все пізнається в порівнянні. В даному випадку, порівнюючи звичайні і е-сигарети, висновок один: менш шкідливі останні. З точки зору автомобіліста плюсів значно більше: немає попелу, бичків, стійкого неприємного запаху тютюну і недопалків, цілі сидіння і гумові ущільнювачі шибок. Тепер у мене немає незадоволених пасажирів.

 

Для себе я вибрав рідини без нікотину. З нікотиновою залежністю впорався, залишилася потреба щось робити, це вже психологічне. Так, що есигарети повністю задовольняють бажання чимось затягнутися і потримати в руках. Відсутні неприємні моменти: закінчилися сигарети, немає запальнички. Де купити? А можливість в будь-який момент змінити смак рідини вносить приємну різноманітність в тривалих поїздках.

 

Вважаю за краще в машині завжди мати невеликий комплект для паріння, що складається з:

  • міні варівольта (акумулятора електронної сигарети з можливістю регулювання напруги на виході, підзарядного через USB гніздо);
  • адаптера в прикурювач 12В / USB 5В 1А;
  • шнура зарядки;
  • рідини 30мл;
  • кліромайзера ємністю 3 мл.

 

Vaping car photo 3

 

Обраний обсяг кліромайзера дуже зручний, не так часто треба доливати рідину і не дуже великий за розміром. При зупинці на заправках можна поєднати заправку машини і електронної сигарети. Одноразовими «електронками» користуватися не сподобалося, вони виготовлені з дешевого пластику, швидко закінчуються, обмежені у виборі смаку. Кліромайзери найчастіше роблять з нержавіючої сталі і скла, можна бути впевненим, ці матеріали не вступають в реакцію з рідиною.

 

І трохи неприємного

Все приходить з досвідом. Необхідно мати з собою що-небудь для протирання рідини. що протекла. Особливо відрізняються цим недоліком е-сигарети старих моделей. Тому краще в дорогу вибирати більш сучасні зразки, які не протікають в різних положеннях. Вони можуть поступатися за характеристиками, та проте не буде проблем з протіканням, хоча сліди підтікання усуваються нескладно - простою водою. Навіть з сидіння в автомобілі. При дощовій погоді або підвищеній вологості, якщо пару випустити на скло, воно може запотіти.

 

Ефект не тривалий, легко усувається спрямованим струменем кондиціонера, але парити краще при злегка відкритому вікні. Скло очищати простіше, ніж при звичайному курінні, ніяких особливих нальотів не спостерігається.

 

Всі за і проти тютюнових сигарет

 

Ще одна думка водія.

 

Vaping car photo 5 Сергій Зінов'єв

Істотна підтримка сигарет в міських пробках є очевидною. Це можливість не витрачати нервові клітини, коли не можеш прискорити процес руху на дорогах, зберегти тонус і не заснути за кермом в тривалих поїздках. І це не тільки тому, що виробляється ряд певних дій. Нікотин є природним нейротрансмиттером (нейромедіатором), здатним підвищувати активність нервових рецепторів. Але не будемо забувати про шкідливий вплив на здоров'я.

 

Вадим, - колега і курець з десятирічним стажем, описав досить точно всі негативні сторони куріння за кермом. Дійсно все це присутнє в повній мірі: і прогоріли сидіння, і ущільнювачі, і попіл по всьому салону, і запах. Отже і для машини куріння - процес, що не поліпшує її стан. У багатьох курців напевно осипався палаючий попіл на швидкості просто в салон або на підлогу.

 

Чи може це принести задоволення при їзді? Навряд чи.

Салон автомобіля завзятого курця має стійкий запах нечистих попільничок старих барів з легким рибним ароматом. Цей момент значно знижує вартість машини при її подальшому продажі. Існує навіть оціночний показник «прокурених». Хоча, Вадим прекрасно продав не одну машину після якісної передпродажної підготовки.

 

Якщо курити обережно, салон може залишитися чистим і цілим, не рахуючи попелу в різних стиках і куточках.


Подорожуючи разом з Вадимом Крючковим, ми часто одночасно куримо, кожен своє. Але я ніяк не можу зрозуміти смак його рідин. Мене завжди дивує запах пари електронних сигарет, одержуваний при змішуванні ненатуральних складових дивних сполучень. Наприклад, какао з персиком. Деякі пахнуть взагалі неприємно.
В салоні у нього немає характерного запаху тютюну, пара від електронних сигарет не така стійка, як дим від традиційних сигарет.

 

Що скаже доктор?

Vaping car photo 4Впоравшись з нікотиновою залежністю, істотних змін, таких як підвищення активності або бадьорості, я у нього не помітив. Всі складові рідин - звичайні харчові добавки плюс вода. Нагадує сік або компот, жодного дійсно підбадьорливого інгредієнта.

 

Сигарети і запальнички завжди купую заздалегідь, звичка. Наприклад, рідина в електронці теж колись закінчується.


А під час перевезення пасажирів, що не переносять сигаретний дим, курю на зупинках. Кілька годин без куріння не представляє складнощів. Тим, хто не витримує, треба дійсно задуматися про відвідини лікаря.

 

Хоч прогрес не стоїть на місці, мені все одно здається, що зарядки і заправки електронних сигарет це зовсім непросто. Це і переливання рідини пипетками з однієї ємності в іншу, при цьому бувають проливи, і колега вживає не дуже хороші слова. Зарядка теж вимагає певної метушні з проводами і батареєю. Трапляється, перегоряє нагрівальний елемент, а це створює додаткові проблеми.

 

Набагато простіша справа із звичайними сигаретами - підпалив і кури. Сірниками не користуюся, прикуривателем теж, щоб не виникло небезпеки, що щось впаде.

 

Поки я не готовий перейти на електронні сигарети, швидше треба подумати про відмову від куріння взагалі.