+38 (044) 353 48 32

+38 (098) 505 28 64

+38 (099) 140 07 71

Ваші покупки

шт.  
Кошик пустий

СЛОВНИК ТЕРМІНІВ

КАТАЛОГ ТОВАРІВ

Сервісне обслуговування

 

Команда Еко-смок вдячна за вибір нашого магазину,
наші фахівці з радістю допоможуть вирішити будь-які питання

 

Магазин Еко-смок надає гарантійне та післягарантійне обслуговування товару. Це передбачає заміну комплектуючих протягом гарантійного періоду, у разі заводського браку, допомогу у вирішенні питань після закінчення гарантійних термінів, а також у разі неправильного використання товару.

 

 

Service Ekosmoke photo

 

Зверніть увагу: знос ресурсу витратних елементів не вважається поломкою і не підлягає заміні (до витратних елементів відносяться: кліромайзери, змінні випарники, картриджі, танки, рідина для заправки, мундштуки, інші нагріваючі елементи та їх частини).

 

Ми не займаємося ремонтом комплектуючих частин до електронних сигарет: несправні частини, що потрапляють під гарантійну заміну, відправляються виробникам і постачальникам. У разі несправності нашої продукції, при дотриманні правил експлуатації та інструкцій, при відсутності зовнішніх ушкоджень - ми замінимо товар, згідно із законодавством України.

 

Гарантійне обслуговування

 

Service Ekosmoke Warranty photoГарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні користувачем умов експлуатації та зберігання товару.

Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні. Гарантія починає діяти з моменту продажу товару.

 

 

 

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • зрив різьби при надмірному застосуванні сили;
  • продавлений центральний контакт (пін) акумулятора, боксмода, мехмода або іншого пристрою будь-яким способом;

    Коли ви використовуєте кліромайзери, бакомайзери, картомайзери або інші частини для пароутворення (атомайзери, танки, обати тощо), будьте обережні, не накручуйте їх на акумулятор із зусиллям до упору, тому що це може привести до поломки акумуляторної батареї, і як наслідок, до відмови в гарантійному обслуговуванні.

  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил зберігання та експлуатації;
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в електромережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі або стороннього влаштування;
  • пошкодження, викликані відсутністю своєчасного підключення до електромережі (зарядного пристрою). Приклад: тривале зберігання акумулятора в розрядженому стані призводить до його поломки;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання без належного догляду за пристроєм (вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, недотримання температурного режиму);
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані зміною програмного забезпечення (перепрошивкою);
  • роздруковані випарники, кліромайзери, картомайзери, атомайзери, мундштуки (drip-tip), уцінені товари, а також ароматизатори, основи, рідини для заправки та інші рідини. Ці товари є витратним матеріалом, поверненню та обміну не підлягають.

 

Будь ласка, перед покупкою переконаєтеся, що саме цей товар / смак / рівень нікотину / ємність ви хочете придбати.

 

Звертаємо Вашу увагу, що витрати на повернення несправних комплектуючих і доставку замінних частин несе покупець.

 

Для того щоб визначити, чи відноситься даний дефект до категорії браку, Вам необхідно самостійно доставити товар до продавця, який, у свою чергу, винесе рішення.
Зазначені зобов'язання продавця щодо гарантійного терміну служби товарів стосуються тільки товарів, придбаних безпосередньо в інтернет-магазині. Продавець не несе відповідальності за якість товарів-аналогів товарам, представленим на сайті, які були придбані покупцем в інших інтернет-магазинах або в мережі роздрібної торгівлі.

 

Що робити, якщо деталь електронної сигарети, на яку надається гарантія, не працює?

 

У разі поломки Вашої електронної сигарети, при коректній її експлуатації, заповніть форму «Повернення товару» з описом суті проблеми разом з фото, вкажіть своє ім'я (П.І.Б.), дату покупки, контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом 24-48 годин. Після цього відправте нам несправний товар і всі супровідні документи: товарний чек (видаткову накладну), чек про оплату, якщо оплата була онлайн - принтскрін копії платежу.

 

Після отримання товару протягом 1-3 робочих днів фахівці зроблять огляд і зв'яжуться з Вами по електронній пошті або телефону. Якщо рішення про надання гарантійного сервісу буде позитивним, ми відправимо Вам відремонтовану або нову деталь протягом 3-х днів (доставку оплачує одержувач).

 

Якщо товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, Вам буде запропонований альтернативний варіант - платний ремонт або обмін з Вашою доплатою. Сума доплати буде залежати від вартості деталі.

 

Зверніть увагу! Обмін або заміну ми можемо зробити тільки при дотриманні всіх перерахованих умов.

 

Повернення товару

 

Service Ekosmoke Return photoВідповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки. За умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

 

Будь ласка, зверніть увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів рідини, інших пошкоджень, захисні плівки не були видалені, Ваш картридж не розкривався, кліромайзер не заправлявся , збережена повна комплектація набору, збережені всі елементи упаковки. Обов'язкова наявність чека на товар. Доставка товару продавцеві проводиться за рахунок покупця. Будь ласка, не відправляйте товар службою доставки з післяплатою, такі посилки будуть повернуті покупцеві. Повернення коштів можливе наступними шляхами: на поточний рахунок покупця, на банківську карту покупця, готівкою після узгодження дати.

 

Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Доставка виробу належної якості до обміну / поверненню, здійснюється покупцем за власний рахунок.

 

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • при збереженні його споживчих властивостей, пломб, ярликів;
  • при наявності розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим йому товаром.

 

Роз'яснення:

Не використовувався. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може наш менеджер з прийому товару. У разі виявлення того, що товар був використаний (у атомайзері, кліромайзері, парогенераторі й картриджі будуть надлишки рідини), магазин може скористатися правом відмовити клієнту з причини порушення даного пункту.

Товарний вигляд. Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь проводки і батарея закриті захищеними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.

Пломби, ярлики та розрахункові документи. Цей пункт також відноситься до товарного вигляду. Якщо Ви втратили який-небудь документ вироби, інформаційні дані або зірвали пломбу, в такому випадку товар поверненню не підлягає. Для повернення коштів необхідно надавати розрахункові документи, оригінал чека та гарантійного талона.

Повернення покупцю коштів по розірваній угоді. Повернення покупцю коштів по розірваній угоді здійснюється протягом 10 днів з моменту оформлення заяви про повернення товару з доданням оригінальної упаковки, за умови фактичного повернення товару продавцю до цього моменту.

 

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

 

Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання неякісного товару, заповніть форму «Повернення товару» з описом суті проблеми разом з фото, вкажіть своє ім'я (П.І.Б.), дату покупки, контактний номер телефону. Наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом 24-48 годин. Після цього відправте нам несправний товар і всі супровідні документи: товарний чек (видаткову накладну), чек про оплату, якщо оплата була онлайн - принтскрін копії платежу.

 

Повернення коштів може бути проведеним одним з таких способів:

  • на поточний рахунок покупця
  • на банківську карту покупця

 

Умови обміну / повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
знижку;
безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;
відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Доставка обміну / повернення товару неналежної якості здійснюється покупцем за власний рахунок. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повний актуальний текст закону: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

 

Зверніть увагу:

Для механічного мода (без плат управління) не забувайте стежити за станом акумулятора і навантаженням на нього. Правильним буде придбання вольтметра і омметра для контролю акумулятора і опору на випарнику. У мехмоді відсутній захист від переразряду, від занадто низького опору, короткого замикання та іншого. Перед покупкою мода без захистів, почитайте, вивчіть властивості і правила експлуатації акумуляторів, подивіться огляди на ютубі. Порушення правил експлуатації може привести до пошкодження не тільки компонентів електронної сигарети, але і Вас і Вашого майна!

 

Консультації:

 

Service Ekosmoke Consultation photo

• не працює електронна сигарета? - Ми допоможемо визначити яка саме частина електронної сигарети несправна - фахівець в нашому офісі розповість про можливі рішення, навіть якщо сигарета придбана не в нашому магазині (для сигарет з коннектором eGo, 510).

• не працює кліромайзер (верхня зазвичай прозора частина сигарети)? - Він не потребує ремонту, це витратний елемент, швидше за все він відпрацював свій ресурс і підлягає заміні. У розбірних атомайзерах, після закінчення ресурсу, необхідно замінювати змінний випарник (змінну голку). Якщо Ви не можете визначити який саме змінний випарник підходить до Вашого комплекту, встановіть назву або надішліть нам детальні фотографії товару - наш фахівець встановить який саме змінний елемент підійде до цієї моделі сигарети.

Поділися гарним смаком