+38 (044) 353 48 32

+38 (098) 505 28 64

+38 (099) 140 07 71

Ваши покупки

шт.  
Корзина пуста

СЛОВАРЬ ТЕРМИНОВ

КАТАЛОГ ТОВАРОВ

English alphabet

A B C D E F I K M N P R S T V

Русский алфавит

Український алфавіт

Обдув

Обдув - спосіб подачі повітря до камери випаровування. Система затяжок прямо залежить від обдуву, як і можливість продукувати більше чи менше пари, відповідно до розмірів отворів на корпусі. Чим обдування краще, тим якісніше передається смак та аромат заправки, і тим більше пари отримує вейпер.

 

Регулювання обдування

У простих атомайзерів немає налаштувань забору повітря – ці бачки поставляються «як є». До прикладу, отвір у кліромайзері EVOD MT BCC та інших елементарних атомайзер малий. Він не перекривається, користувач не має можливості збільшити чи зменшити потік повітря.

 

У перехідному варіанті, як у IJUST 2, налаштування тяги відбувається накладним силіконовим кільцем. Більш досконалі пристрої мають металеве, вбудоване в корпус кільце. Поворотом кільця отвори відкриваються повністю або частково перекриваються. Відповідно, вейпер налаштовує бажану силу тяги:

  • Сигаретна або тротхітна. Всі отвори максимально перекриті, щоб зробити затяжку, потрібно докласти більших зусиль. Повітря проходить повз спіралі тонким, обмеженим потоком, а смак заправки передається чіткіше.
  • Каліфорнійська, кальянна, легка тяга виходить, коли отвори відкриті, а повітря циркулює вільно.

 

Типи обдуву, залежно від конструкції корпусу

  1. Нижній передбачає розташування отворів для забору повітря безпосередньо під спіралями. Пар виходить густим та смачним. Однак за такого способу на конвектор мода часто потрапляє рідина та осідає конденсат.

  2. нижний обдув photo 1
  3. Боковий – спіралі обдуваються повністю, і тому пари виходить багато. Завдяки тому, що повітря багато, боковий обдув називають «навалистим», однак разом з тим великий повітряний потік зменшує смак та аромат.

  4. боковой обдувn photo 2

    Obduv Termin photo 4
  5. Верхній переважно зустрічається як доповнення до бокового або нижнього обдуву, автономно практично ніколи не застосовується. Отвори у верхній частині корпусу подають до спіралей частину повітря і трохи охолоджують пару, яка йде до мундштука. Однак при застосуванні тільки верхніх отворів, вейпер отримує ТХ, тому що за такого конструктиву повітря залишається надто гарячим, не встигаючи охолоджуватись.

  6. Obduv Termin photo 4
  7. Змішаний: нижньо-боковий, верхньо-боковий – такі варіанти використовуються в дріп-атомайзерах та дріпко-баках. Подвійне обдування дозволяє створювати більше ароматної пари.

  8. Obduv Termin photo 5
    Obduv Termin photo 6
Добавить свой термин